DARRERA I IRREPETIBLE CONVIDADA PRE-JUBILACIÓ DE L´AVI. DIUMENGE 13 DE MARÇ A LES 8H A CAN 3
+6
Gines caparros
carlos
Edu
Esteve
hinofx
salva
10 participantes
Corbera Btt :: Xarrem :: Sortides
Pàgina 1 de 1
DARRERA I IRREPETIBLE CONVIDADA PRE-JUBILACIÓ DE L´AVI. DIUMENGE 13 DE MARÇ A LES 8H A CAN 3
Circuit:
herbatges (QUE NO SELVATGES ), bon repos, terres vermelles, can xandri, sender fins sant jaume, pista fins martorell, esmorçar a can sunyol o a ca l´avi de Castellví), pujar pista de lal taionada (guai), seguir per pista de les mil fulles fins la font de la saborida per continuar pista fins dalt de la creu aragall, carena fins safari, per pujar a la bola i baixar pel lladoner i arribar a can3 per sant pons. Aquest circuit en funció de les forces es pot variar, pero fins la creu es obligat..
ES PREGA QUE CONFIRMEU ELS QUE VINDREU COM A MÀXIM EL DIUMENGE 6 DE MARÇ.
herbatges (QUE NO SELVATGES ), bon repos, terres vermelles, can xandri, sender fins sant jaume, pista fins martorell, esmorçar a can sunyol o a ca l´avi de Castellví), pujar pista de lal taionada (guai), seguir per pista de les mil fulles fins la font de la saborida per continuar pista fins dalt de la creu aragall, carena fins safari, per pujar a la bola i baixar pel lladoner i arribar a can3 per sant pons. Aquest circuit en funció de les forces es pot variar, pero fins la creu es obligat..
Re: DARRERA I IRREPETIBLE CONVIDADA PRE-JUBILACIÓ DE L´AVI. DIUMENGE 13 DE MARÇ A LES 8H A CAN 3
Jo m'apunto!!!
hinofx- Nombre de missatges : 123
Data d'inscripció : 30/04/2009
Ubicació : Corbera - Can Armengol
Re: DARRERA I IRREPETIBLE CONVIDADA PRE-JUBILACIÓ DE L´AVI. DIUMENGE 13 DE MARÇ A LES 8H A CAN 3
Company compta amb mi ! ja em vaig perdre aquest circuit la setmana passada. aquest cop patiré com un campió.
Una abraçada.
Una abraçada.
Esteve- Nombre de missatges : 96
Data d'inscripció : 15/07/2008
Me apunto, esto hay que celebrarlo
carlos- Nombre de missatges : 94
Data d'inscripció : 21/07/2008
Ubicació : Banyeres del Penedes
CONFIRMADO YO VOY
salva escrigué:Circuit:
Gines caparros- Nombre de missatges : 93
Data d'inscripció : 07/12/2010
2 +
Ja estic fent dejú ... Apunta dos més:
Juan Ito
Carl Itos
Juan Ito
Carl Itos
CAR1900- Nombre de missatges : 162
Data d'inscripció : 12/09/2008
Ubicació : Corbera - Bonrepós
Doncs ja va sent hora que torni. A veure si em puc organitzar i ens veiem aquest diumenge.
Mathews- Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 08/03/2011
Jo també no m´ho perdo!!!
Darrer comunicat:
Tota vegada que a Can Sunyer No ens podran atendre perque aquest dia que tenen un grup de 250 petanqueros a esmorçar i que ca l´Avi de Castellvi No obre els diumenges, l´esmorçar es farà a la CREU ARAGALL.
Es calcula que arribarem cap les 10:30 - 11 h.
El CIRCUIT serà el mateix proposat, encara que el que vulgui podrà fer parada i fin a la Creu, amb dret a convidada igualment.
SI US PLAU AVISEU ELS QUE VENIU PEL TEMA DE RESERVA ( si cal em truqueu )
PD
Si plou es farà igualment la convidada a l´hora prevista. NO HI HA EXCUSA PER NO VENIR.
Tota vegada que a Can Sunyer No ens podran atendre perque aquest dia que tenen un grup de 250 petanqueros a esmorçar i que ca l´Avi de Castellvi No obre els diumenges, l´esmorçar es farà a la CREU ARAGALL.
Es calcula que arribarem cap les 10:30 - 11 h.
El CIRCUIT serà el mateix proposat, encara que el que vulgui podrà fer parada i fin a la Creu, amb dret a convidada igualment.
SI US PLAU AVISEU ELS QUE VENIU PEL TEMA DE RESERVA ( si cal em truqueu )
PD
Si plou es farà igualment la convidada a l´hora prevista. NO HI HA EXCUSA PER NO VENIR.
salva apuntame,aunque llueva vengo,estoy acojonado porque viene el tiomoñas del jaume
rafa- Nombre de missatges : 22
Data d'inscripció : 11/12/2010
Ara plou, pero demà potser no, i ens espera una sortida de fang d´alló mes guay.
Als que no els hi agradi el fang ja saben, a les 10:30 a la creu aragall.
Als que no els hi agradi el fang ja saben, a les 10:30 a la creu aragall.
els que no vinguin a la sortida en bici i vinguin a esmorçar que m´avisin a les 8H per tal de comunicar quants serem. PERDONEU PER ALGÚ HO HAVIA DE DIR!!!
Jo no podré venir. Massa elements en contra: fang, enconstipat... Em perdo la invitació. Snif!!
Mathews- Nombre de missatges : 2
Data d'inscripció : 08/03/2011
Corbera Btt :: Xarrem :: Sortides
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum